Jetta A1 16V | JagooD

Dodane przez dnia sie 29, 2014 w Aktualne Projekty | Możliwość komentowania Jetta A1 16V | JagooD została wyłączona

Jetta A1 16V | JagooD

Jetta A1 | Jagood

 
Właściciel: Marcin
Kika słów o projekcie:

Odkupiona zupełnie przypadkowo od kolegi z forum za przysłowiowe parę groszy została uratowana od „przetopienia na szlaban biurowca”. Po wielu nieudanych próbach uruchomienia, wszystko wskazywało na to, że prawdopodobnie skończy w ten sposób. Po dłuższym przestoju padła jednak decyzja reanimacji małego sedana. Od zawsze miałem słabość do 16-sto zaworowych jednostek i nie było wątpliwości, że takie serce będzie bić w aucie. Strzałem w dziesiątkę okazał się silnik z Kanadyjskiej wersji Passata z automatyczną skrzynią biegów. Automat został zastąpiony krótką skrzynią z mk2 GTI. W połączeniu z niewielką wagą auta daje to niezłą frajdę z jazdy. Niedługo samochód czeka wizyta u blacharza i lakiernika.

Fakty | Modyfikacje:

  • MODEL: Jetta A1 1982
  • SILNIK: Swap na 2.0 16V 9A
  • MOC: 136+
  • MODYFIKACJE POD MASKĄ: zmodyfikowana puszka filtra powietrza, Bonrath PowerRohr, Przepustnica Audi 2.3 20v po portingu, regulator ciśnienia paliwa, zmiana ECU, kolektor 4-2-1, skrzynia AUG (w przygotowaniu głowica od KR)
  • ZAWIESZENIE: kit, stabilizatory przód + tył, rozpórka podłużnic i rozpórka mc-personów (tył)
  • UKŁAD HAMULCOWY: przód mk2 GTI, tył seria, pompa i serwo z mk2 GTI
  • KOŁA: Maxx Wheels 8/9×14, opony 195/45/14
  • NADWOZIE: spojler BBS przód + tył, białe kierunkowskazy Treser, blenda USA, czerwone lampy
  • WNĘTRZE: kierownica dino, zegary dodatkowe Equus, drewniana ramka zegarów z US, Kamei Golfball, skórzane fotele Monaco GT w trakcie prac
  • AUDIO: brak