Polo MK1 G50 | Tomek

Dodane przez dnia wrz 10, 2014 w Aktualne Projekty | Możliwość komentowania Polo MK1 G50 | Tomek została wyłączona

Polo MK1 G50 | Tomek

Polo MK1 G50 | Tomek

 
Właściciel: Tomasz
Kika słów o projekcie:

Moja przygoda z VW trwa już dość długo, zaczęła się od MK2 16V, potem Corrado g60 – tu zakochałem się dźwiękiem kompresora i tak przez ładne parę lat, póki nie urodził mi się Syn (jego głośny dźwięk silnika usypiał) i jego wózek nie mieścił się do bagażnika musiałem z Wielkim bólem rozstać się z autem. Po kilku latach powróciłem do wariacji i zakupiłem Polo Mk1 z mojego rocznika 79!,  po czym przeszedł kompletną renowację nadwozia, wnętrza, wymiana wszystkich podzespołów łącznie z silnikiem na G40. Silnik przeszedł metamorfozę i kompletną przebudowę oraz otrzymał nową dmuchawkę G60. Tak oto jest ze mną od 4rech lat i trzyma się super jak na swoje lata. Jak mam trochę wolnego czasu, chęci i kasy to urozmaicam go o nowe gadżety i dodatkowe konie mechaniczne.

Fakty | Modyfikacje:

  • MODEL: VW POLO MK1 z 79roku
  • SILNIK: G40/60 
  • MOC: nieokreślona
  • MODYFIKACJE POD MASKĄ: swap silnika na G40 bardzo zdrowy egzemplarz bez progów, głowica po portingu, obróbce zaworów, zmienione na Catcams: wałek rozrządu, kółko regulowane aluminiowe, lekkie sprężynki i talerzyki oraz popychacze. Przekładka termiczna pomiędzy głowica a kolektorem. Sportowy kolektor 4-2-1, reszta wydechu 2,25″ liczona i również z nierdzewki do końca. Sprzęgło organiczne pochodzi od niemieckiego Bartek Tuning. Cały dolot mieszanina aluminium od filtra K&N do kompresora a na wylocie 2,25″ nierdzewka, po drodze skrócony IC cały aluminiowy z Mercedesa Vito, przepustnice zaadoptowane z PG G60 a wlot z 3cia przepustnica jest to mój autorski projekt. Kompresor został zmieniony na G60 po kapitalnym remoncie oraz max rozwiercie, do napędu użyto koła zębate HTD wraz z paskiem – brak możliwości poślizgu, łapy mocujące oraz napinacz mojego autorstwa. Przekładka termiczna kolektora – dolotowego pochodzącego z 3F,  oraz jego porting. Dorobiona chłodnica wodna ze względu na brak miejsca na najmniejszą fabryczną (kompresor), przekładka filtra oleju z termostatem i chłodnicą oleju. Zmieniona pokrywka zaworów trochę chromu oraz kilka rozpórek
  • ZAWIESZENIE: kit 60/40, stabilizator przód od G40, tył belka G40, rozpórka Mc-personów przód i tył
  • UKŁAD HAMULCOWY:  zaadoptowany od G40 przód, tył oraz pompa
  • KOŁA: RSL 7/8×13, Opony 185/50 i 195/45 + Racing slicks (na tor)
  • NADWOZIE: wystający IC, szufla przód od MK1 GTI, spojler na klapie Kamei, światła tył Renner Sport – bez wstecznego
  • WNĘTRZE:  kierownica Raid, dodatkowe zegary VDO, licznik oraz manetki od G40, tapicerka na zamówienie, pół klatka tył, pasy z napinaczami Schroth oraz Short Shifter
  • AUDIO: dźwięk silnika