Golf MK3 GTI 20Jahre | Moris

Dodane przez dnia sie 20, 2016 w Aktualne Projekty | Możliwość komentowania Golf MK3 GTI 20Jahre | Moris została wyłączona

Golf MK3 GTI 20Jahre | Moris

Golf MK3 GTI 20 Jahre | Moris

 
Właściciel: Janusz
Kika słów o projekcie:

Zamiłowanie do motoryzacji towarzyszyło mi od zawsze i z biegiem lat przerodziło się w pasję. Pierwszy zlot na jaki pojechałem była to VW Mania w Rusocinie w 2003 roku. Poszukiwania swojego pierwszego auta zacząłem trzy lata później i w zasadzie pod uwagę brałem tylko auta z grupy VAG. Początkowo miał to być golf II, ale sprawy potoczyły się inaczej i kupiłem golfa III z najmniejszym silnikiem benzynowym niestety. Dwa lata później zapadła decyzja o zmianie auta i wówczas kupiłem auto, które jest ze mną do dziś. Przez ten czas golf miał kilka wcieleń, ale wszystkie oscylowały wokół stylu OEM +. Z biegiem czasu pojawiały się nowe pomysły, które starałem się realizować co pozwoliło osiągnąć obecny efekt.

Fakty | Modyfikacje:

  • MODEL: VOLKSWAGEN GOLF III GTI XX Jahre 96 rok
  • SILNIK:  3.2 V6
  • MOC: 250 KM
  • MODYFIKACJE POD MASKĄ: swap silnika z 2.0 AGG na 3.2 BDB z Audi A3, skrzynia 6 biegowa hybryda DRP/DRW, wszystkie elementy silnika, jego osprzętu i skrzyni malowane na czarno, kolektor dolotowy w kolorze nadwozia, układ wydechowy 2,5 cala ze stali nierdzewnej
  • ZAWIESZENIE: Air Ride (kompresor Viair 400C, butla 20 l, zawory 3/8 cala, manometry Viair 2’’, sterowanie na bazie ori przełącznika szyb tylnych + pilot, zabudowa w miedzi).
  • UKŁAD HAMULCOWY: przedni zestaw 312 mm z golfa IV 2.8, tył zaciski z golfa IV 2.8 + tarcze 280 przednie z golfa III, biserwo z T4 z pompą 25 mm
  • KOŁA: Autostrada Modena 17 cali, przód 8,5 cala tył 9,5 cala z oponami 195/40/17 i 215/35/17
  • NADWOZIE: fabryczne GTI XX Jahre z nowym lakierem na całym nadwoziu i w komorze silnika, lampy przód Hella Projektor Black, lampy tył Hella Magic Colours Black, logo GTI grawerowane na klamkach
  • WNĘTRZE: fotele Recaro z golfa mk IV GTI obszyte w czarnej skórze + wszysta ori „krata” z foteli GTI 20 Jahre, boczki drzwi w skórze + kieszenie materiałowe z kopertówkami, czarna podsufitka, rączki, słoneczniki i lampka, dołożony panel z manometrami od zawieszenia Air Ride, pozostałe elementy w oryginale.
  • AUDIO: Fabryczne radio Gamma IV i Nokia Digital Sound Pakiet (DSP 120) + 8 głośników + wzmacniacz + zmieniarka.

Zdjęcia: CONEK FOTO: https://www.facebook.com/ConekFoto/